Asiakastuki

Tervetuloa Norcoolin asiakastukeen.

Ennen kuin tilaat tuotteellesi huollon tai korjauksen, tarkistathan seuraavassa luettelossa mainitut seikat. Tuotteeseesi liittyvä ongelma ei välttämättä ole vakava, ja noudattamalla tarkistusluettelossa olevia ohjeita voit säästää aikaa ja rahaa.

1. TARKISTETTAVAA ENNEN HUOLLON/KORJAUKSEN TILAAMISTA

Jotta tuotteesi pysyisi mahdollisimman hyvässä kunnossa, on tärkeää, että luet sen käyttöohjeet ja huolehdit sen asianmukaisesta huollosta. Jos tuotteen kanssa ilmenee ongelmia, vikoja tai teknisiä vaikeuksia, perehdy tarkistusluetteloon.

Laatikostojääkaapin tarkistusluettelo.
Kulmajääkaapin tarkistusluettelo.
Kylmälaitteiston tarkistusluettelo.
Viininjäähdyttimen tarkistuslista.

2. HUOLLON/KORJAUKSEN TILAAMINEN

Jos kävit tarkistuslistan läpi eikä ongelmaan löytynyt ratkaisua:

  • Lue käyttöohjeet
  • Kirjoita tuotteen tyyppi ja sarjanumero muistiin
  • Ota yhteyttä paikalliseen huoltokumppaniin (lataa luettelo vaiheessa 3)
  • Kuvaile ongelma mahdollisimman tarkasti
  • Ota kuitti valmiiksi esille huoltokumppanin saapuessa

3. MAASSASI TOIMIVIEN HUOLTOKUMPPANIEN LUETTELO

Turun Huoltopalvelu Oy
Voivalantie 20
20780 Kaarina
puhelin (02) 2721200

4. TEKNISEN TUEN YHTEYDENOTTOLOMAKE

Nimi (Pakollinen tieto)

Sähköposti (Pakollinen tieto)

Puhelin

Tuote (Pakollinen tieto)

Sarjanumero (Pakollinen tieto))

Ostopäivä

Aihe

Viesti

Kooditarkistus

CAPTCHA

Kirjoita annettu koodi.